Wat kun je doen als je een klacht hebt?
Mocht er iets zijn waar u mee zit of tegen aanloopt?
- Ga dan eerst naar de leerkracht van uw kind. Bespreek waar u mee zit. Het lukt bijna altijd om het dan samen op te lossen of uit te praten.
- Mocht het toch niet lukken. Neem dan contact op met de teamleider van de groep van uw kind.
- Als er vervolgens toch nog een onderwerp is waar u mee zit of een klacht over heeft, dan is de volgende stap om contact op te nemen met de directeur.
Bel voor een afspraak:
036 5214791
Informatie over klachten vanuit de Almeerse Scholen Groep
In elke organisatie komen verschillen van mening, klachten en conflicten voor. In de meeste gevallen wordt er snel een oplossing gevonden. Uitgangspunt is dan ook dat de klacht of een geschil zoveel mogelijk door de betrokken partijen binnen de school of afdeling wordt opgelost. U bespreekt de klacht eerst op school. Wanneer de klacht niet naar tevredenheid door de school wordt afgehandeld, kunt u zich wenden tot de klachtencommissie. Meer weten?